2014. október 19., vasárnap

Amikor rohadtul tanulnom kéne

Most végre úgy érzem megint tudok írni.
Lehet az kellett hozzá, hogy megcsapjon ma reggel a kettőhúsz, mert megcsapott.
De élek, szóval örülök a fejemnek, és írom a blogomat mert lehet, hogy a következő ilyet nem élem túl...
Viccen kívül, nem lenne előnyös még egy ilyen életveszélyes próbálkozás, mint belenyúlni az áramba. Szerencsére azon kívül, hogy pár órája bizsereg az ujjam nagyobb bajom nem lett. Lehet nem is vagyok olyan szerencsétlen mint ahogy gondoltam.
Miután a kezdeti sokkon túltettem magam rájöttem hogy a tegnapi iskola miatt ez a vasárnap tulajdonképpen az egész hétvége, és hogy megint eltöltöttem az időmet, megint nem tanultam semmit, sőt most sem teszem azt pedig rohadtul kéne. De rohadtul nincs kedvem. Ezt csak fokozza, hogy az utóbbi egy-két hétben csak az óráim fele volt megtartva a lúdavató miatt és az is hogy a biológia táblázatok és nyelvtani szabályok annyira unalmasak hogy még a tanárokat se kötik le, ők is csak feladják házinak őket nem tanítják meg. Dolgozatot persze írunk belőle így ez nem a legjobb változat de kezdek hozzászokni.
Úgy döntöttem, hogy ha már a napokban hetekben ezzel töltöttem a napjaim legnagyobb részét le írom mi is ez a lúdavató.
Mivel az iskolánkat Fazekas Mihályról nevezték el, ezért minden ősszel, a kilencedik évfolyam osztályai előadják az általa írt Lúdas Maytit. Minden osztály egy levonást ad elő a négy részes műből. A lényeg hogy minél viccesebb és jobb színdarabok szülessenek ezért megváltoztathatjuk a történetet csak az alapsztorinak kell maradnia. Amikor lement mind a négy előadás a közönség szavazhat hogy melyik osztály volt a legjobb, és amelyik a legtöbb szavazatot kapja az az osztály megnyeri a közönségdíjat. A lúdavató előtti héten szabad kampányolni, plakátokat kiragasztani, sütit osztani, vagyis mindent amivel rá tudod venni az embereket hogy a te osztályodra szavazzanak. Idén ez talán kicsit átesett a ló túloldalára, mert egyik osztály hozott egy pinatat és amikor a gyerekek a cukrokat szedték fel a földről, egyik fiút letaposták és eltörött a lába...a tanárok már ennél kevésbé drasztikus dolgokon is kiakadtak, például, hogy hotdogos pult lett a szekrényből, vagy hogy kakaó és tejszínhab folyt a tanári asztalon, így az összes osztály kapott bőven lebaszást, néha jogosan néha kevésbé (az én osztályom természetesen kevésbé).
Vagyis a kampányolás az elmúlt héten volt, kedden azaz holnapután lesz a lúdavató (azt hittem még több idő van) ami miatt kicsit izgulok, de azért nagyon várom. Persze ezen kívül történnek más dolgok is csak ez jelenleg kitölti az időm nagy részét.
De egyik nap sikerült hazafelé menet elhagyjam a nyolc éves öcsémet egy villamosmegálló erejéig, ugyanis mindketten lógtunk, amikor jött az ellenőr én gyorsan leszálltam ő viszont fennmaradt, a villamos meg elment...szerencsére volt annyi lélekjelenléte hogy leszállt a következő megállóban, de nagyon megijedtem annyi szent. Szerencsére a szüleim nem tudták meg, mert mindketten hallgattunk mint a sír.
Szóval történnek dolgok, meglehetősen sok, első óra előtt rohangálok tejért, hogy tudjunk még több kakaót osztogatni kampányolási célokból, free hugos pólóban járkálunk, éjszakába nyúlóan sütögetünk tanulás helyett. És én ezeken kívül még írni is próbálok, mert kit érdekel a nyelvtan doga ha egy blogger vagyok...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése