2014. május 19., hétfő

Bakancslista

Lehetséges, hogy alapvetően nincs értelme listába szedni a dolgokat amit az ember véghez akar vinni, még mielőtt feldobja a bakancsát, de én mégis motiválónak érzem őket így leírva, sőt, azt is mondhatom, hogy reménykedek benne, hogy a céljaim elérésében előre is fognak mozdítani (vagy inkább talán hátra).
Alapvetően hülyeségek, de kifejeznek egy bizonyos életszemléletet, amit kialakítottam magam köré, és remélem, hogy meg is tudok tartani
  1. Befestem a hajam végét kékre
  2. Kiállok Budapest közepére egy "FREE HUG" táblával
  3. Alszok egy éjszakát, kenuban a vízen
  4. Alapítok egy bandát az unokatesómmal (Helgával)
  5. Elstoppolok egy másik országba
  6. Találomra veszek egy repülőjegyet
  7. Lakókocsival teszek egy körutat Amerikában
  8. Megmászom a Mount McKinley-t
  9. Írok egy könyvet, és forgatok belőle egy filmet
  10. Megtanulok deszkázni és elmegyek deszkával suliba
  11. Lesz egy motorom
  12. Valakit megszólítok az utcán és beszélek vele
  13. Kiugrok egy repülőből ejtőernyővel
  14. Lövetek még egy lyukat valamelyik fülembe
  15. Tánctábort tartok egyik barátnőmmel
  16. Graffitizni
Egyelőre ennyi, szerintem ez csak bővülni fog ;)

Ez lenne az én bakancslistám. 
Azt hiszem jelenthet ez egy kis személyiségleírást is mert összefoglalja az ambícióimat, amik (ahogy látjátok) 95%-ban baromságok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése