2014. május 23., péntek

Rajzaim




Ajajj, azt hiszem kicsit régen írtam...Lényeg hogy most megint élek, és adok is magamról életjelet. Gondoltam felteszem néhány rajzomat ide, tudom hogy nem profik, de szeretek rajzolni és nekem ez számít igazán. Másrészt általában tetszenek a rajzaim az embereknek, remélem köztetek is lesz olyan aki talál benne valami szépet. Én találok és csak ezért rajzolok. Mindent csak akkor csinálok  ha látok benne valami szépet.
Na nézzétek meg őket. Tudom a legtöbb befejezetlen, majd ha kész lesznek újból feltöltöm őket...
Na ennél a rajznál sosem tudtam folytassam e, nem hiszem hogy sok értelme lenne, talán elrontanám

Én csak valami szépet akartam rajzolni, de valahogy mégis brutális lett. Egyesek szerint túl brutális. Szerintem még belefér. Hiába elkezdek valamit, és ilyenek jutnak eszembe. Ne kérdezzétek honnan, nem szoktam embereket nyúzni, de mégis ilyeneket rajzolok.
Ezt a rajzot ma fényképeztem le és hát nem lett valami jó kép. De a lényeg azt hiszem átjön. Egyáltalán nincs kész, ezt még biztos fogom folytatni, ha jobb lesz felteszem megint.

Mindig is imádtam a graffitiket, valami meghatározhatatlan dolog miatt vonzottak. Talán mert tilos graffitizni és mégis szép. És ahogy a rajzon a téglákon is rajta van: ART IS NOT A CRIME!  Vagyis a művészet nem bűn. Legalábbis számomra nem. Egyik formája sem!

Sosem bírtam rávenni magam, hogy a ruháját megrajzoljam. De ez már egészen közel áll a készhez.




Na egyenlőre ennyit akartam megosztani veletek, remélem hogy sikerült olyat is rajzolnom ami elnyerte a tetszéseteket, mert igaz, hogy csak kedvtelésből rajzolok, de nagyon örülök, ha másnak is tetszenek a "műveim"!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése