2014. augusztus 20., szerda

100 happy days

Eltelt egy hónap, megvolt a szülinapom és nem blogoltam. Pedig van miről írjak. És biztos vagyok benne, hogy meg is fogom írni, azt a sok mindent ami történt velem. De elhatároztam valamit, ami ezentúl meghatározza az egész blogomat, és garantálja, hogy minden nap fogok írni egy bejegyzést.
Kitaláltam, hogy megcsinálom azt a 100happydays-t, vagyis minden nap csinálok egy képet valamiről, ami boldoggá tesz. Ide a blogba fogom feltölteni őket, és leírni, hogy az adott napom épp mi tett boldoggá.
Akik végigvitték ezt a programot, mind azt mondják, hogy nagyon megérte és hogy utána sokkal könnyebben látták meg a világban a szépet, sokkal jobban érezték magukat, optimistán kezdtek gondolkozni, vagyis mindenképp megéri végigcsinálni.
Ezért döntöttem úgy, hogy én is megpróbálkozok ezzel, hátha sikerül, hátha boldogabb leszek.
Az emberek 71%-a elbukott a próbán, remélem én ahhoz a  29%-hoz fogok csatlakozni akik teljesíteni tudták a kihívást.
Itt az oldal, ha valakit érdekel nézze meg és kezdje el ő is!
http://www.100happydays.com/hu/
A mai nap folyamán még feltöltök egy képet, valamiről ami boldoggá tesz. Még nem tudom mi lesz az, de hamarosan kiderül.
Tudnál 100 napig folyamatosan boldog lenni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése