2014. augusztus 25., hétfő

Sziasztok!
Úgy gondoltam a 100happydays-el kapcsolatban, hogy nem érdemes erre a blogra feltölteni minden nap minden egyes képet, mert:

  1. mindig csúszásban vagyok, ha nem vagyok gépközelben nem tudok blogolni, szóval akarva-akaratlan is lennének kihagyások ami nem az igazi
  2. gondolom, senki sem kíváncsi a mindennapi kis dolgokra az életemből, ha valami érdekes történik, majd úgyis posztolom
Ettől függetlenül, természetesen folytatom a 100happydays-t, csak nem fogom ide kirakni a képeket.

Mostanában úgysem történik velem annyi minden, így legalább megírom a bejegyzést az Olaszországi nyaralásról, amit már egy hónapja tervezek és még egy másik témáról is, ami rengeteg problémát okozott az életemben. Például, hogy ma itthon ülök, nem pedig a vonaton, hogy utazzak a gólyatáborba. Így most az osztályból mindenki ismerni fogja egymást én meg csak azokat akikkel eddig is egy suliba jártam, momentán majdnem senkit...Valahogy majd túlélem, legalább most már érzem hogy a tetteimnek következménye van.

De továbbra is fenntartom, hogy nem bántam meg semmit, mert csak egyszer élünk (és addig éljünk amíg fiatalok vagyunk)!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése