2014. augusztus 20., szerda

day1

Ez tehát az első napja a 100happydays-nek. Ma szerencsére nagyon sok dolog történt ami mosolyt csalt az arcomra, és néhányat közüle le is fotóztam.
Alapból jól ébredtem, mert bár reggel hat körül aludtam el, délig hagytak pihenni és olyasvalakivel álmodtam aki fontos nekem. Álmomban megmutattam neki a rajzaimat. Tetszettek neki, ezért amikor felületek és eszembe jutott az álom, rögtön jobb kedvem lett. Pedig akkor meg nem is tudtam hogy ez az első napja a 100 napig tartó kihívásnak amit megpróbálok végigcsinálni.
Nap közben kerestem a ruháim között egy régi fehér tesipólót, és hogy elüssem az időt kicsit átalakítottam. Nagyon jól sikerült.
Később befejeztem egy tegnap elkezdett festményemet és készítettem egy alig használt füzetemnek egy új füzetborítót újságkivágásokból. Ez a néhány kis apróságnak ma mind nagyon tudtam örülni.
Tehát az első nap kipipálva. Nézzétek meg a képeket és legyetek boldogok :)
Ha olyannal álmodok akit szeretek






















Amikor nekiesek a pólóimnak






















Homemade füzetborító (so tumblr)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése